برگزاری اجلاس غیرمتعهدها نشان‌دهنده دیپلماسی قوی ایران است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 150
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
 
 
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:
برگزاری اجلاس غیرمتعهدها نشان‌دهنده دیپلماسی قوی ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران نشان‌دهنده دیپلماسی قوی ایران است.

خبرگزاری فارس: برگزاری اجلاس غیرمتعهدها نشان‌دهنده دیپلماسی قوی ایران است

محسن علیمردانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: حضور کشورهای مختلف جهان در اجلاس سران جنبش غیرمتعهد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه ایران آماده میزبانی از سران جنبش غیرمتعهد در تهران است، افزود: برگزاری چنین اجلاسی در تهران، اقتدار ملت ایران را در برابر تهدیدهای دشمنان نشان می‌دهد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن همواره به منزوی کردن ایران اسلامی می‌اندیشد، خاطرنشان کرد: برگزاری این اجلاس نشان می‌‌دهد ایران اسلامی نه تنها کشوری منزوی نیست، بلکه در سراسر جهان حرفی برای گفتن در زمینه‌های مختلف را دارد.

وی با بیان اینکه جایگاه حساس منطقه‌ای و جهانی ایران می‌طلبد این اجلاس به نحو مطلوبی برگزار شود، افزود: حضور سران کشورهای مختلف جهان نشان از اقتدار ایران در عرصه‌های دیپلماسی و استراتژیک دارد.

علیمردانی ادامه داد: برگزاری این اجلاس مطابق معمول معادلات دشمنان اسلام و استکبار را بر هم زده و اقتدار ایران را در عرصه‌های مختلف نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه نقش ایران در منطقه به عنوان قوی‌ترین کشور بر کسی پوشیده نیست، افزود: برگزاری این اجلاس در تهران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خواسته‌های استکبار برای محدود کردن ایران اسلامی افزود: ایران اسلامی با دیپلماسی قوی همواره منشا خدمات در جهان بوده است.

وی استقبال سران و کشورهای مختلف را از این کنفرانس مهم ارزیابی کرد و گفت: با برگزاری این اجلاس، توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

علیمردانی نقش ایران را در جهان مهم ارزیابی کرد و گفت: ایران اسلامی همواره در اوج قدرت بوده و برگزاری چنین اجلاس‌هایی اقتدار ایران را نشان می‌دهد.

 




:: برچسب‌ها: برگزاری اجلاس غیرمتعهدها نشان‌دهنده دیپلماسی قوی ایران است ,



مطالب مرتبط با این پست
.